"sex ljuva sex?"

hei o hå.
dax att blogga lite, eller vad tycker ni? idag hade vi matteprov och det gick faktiskt superbra, jag är fett nöjd. efter skolan drog jag till sickla, handla mat och tränade på friskis. senare på kvällen lagade jag mat och sen dess har jag skypat med elin, kollat på once apon a time, pluggat liiiite och kollat in hårstilar till mitt fluff.
imorn blir det nog att sova över med elin och fixa en överaskning åt... typ mig själv fast det involverar elin. jag tror hon seriöst spricker av förväntan, eller? på lördag kommer även min halvstorasyster, hennes kille och deras barn. jag och helene ska mysa med barnen, pappa ska kolla fotboll med attila (killen) och mamma ska på massage med emma.. haha, nu ska jag kolla vidare på "rubrik", hahaha.. jag lovar att ni undrade vad rubriken handlade om.. :P pusss ♥
mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: anonym ofc

gullepluttisnuttiduuuuuuuuuuuuuuuuuu :')

puss

kram

osv.

2012-01-20 @ 09:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0