bloggar faktiskt.

i sommar ska jag glömma bort att kyla finns, åka till USA, segla & umgås med vänner.
jag längtar till gymnasiet, tror jag. och till våren, när snön och halkan försvinner.
jag skulle vilja resa till en varm paradisö i något blått hav där solen lyser konstant.
bästa maten är god, right? jag vet inte just nu..
jag läser a classic tonårsbok by katarina von bredow.
Jag är beroende av tuggummi och lipsyl -> musik, mycket.
bästa band/artist är dunno', olika från dag till dag. idag skulle det nog vara flipsype.
jag har ångest över skolan, who could have guessed?
jag önskar att jag får träffa de jag saknar.
mitt bästa ämne i skolan är lunch. haha nej men orkar inte..
i helgen - halva har typ gått, men träning, öppet hus och kompishäng är aktuellt.
kvällar tillbringar jag helst tillsammans med den där personen.
jag skulle behöva något som förklarar personer och saker för mig, så jag slipper undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0