the curious case of benjamin button!

Det är vad jag och min syster sitter och "halv" tittar på. Vi håller även på med våra datorer (ofc?) .. äter chips och dricker cola. fast jag blev så sjukt osugen på det :P
imorn vet jag eeeeejj vad jag ska göra...? men hittar väl på något. Så länge kan ni få lite bilder att suga på. HEJDÅ! ♥

elin e zööt!

hahaha, fanny och jag :D

zöötisar!

sötnosar!

grönan!

hahahhahahaha samma :')

min fiiiiina klass! :))

killarna hade kul?????

bebbusar!

hahhaha :D

HAHAHHA :D snabb_chey!
zzebastian är zznabb!

min gulle-fluffe-nos! ♥ Där fick ni lite att bearbeta. Nu, ska jag kolla om elin ska skypa med mig. puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: aa :) Visst är han!! :D hihi tack!

2011-09-30 @ 21:58:23
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0