späckhuggare :D

hej kompisar :)
ligger på golvet och taggar inför fotbollträningen ikväll, det är så skööönt att träna när det är bra väder ute!
idag har det inte hänt något speciellt, vi hade typ världens svåraste spanskaprov som jag inte ens vill tänka på för det gör mig deprimerad..
något som däremot inte gör mig deprimerad är att det är fredag imorgon! yeyeey :D

this is me and josé, FYI.
jag har lixom inga bilder, så ni får hoppas att josé delar med sig av några från dagen..

ps. hahah, såg nu hur fel det lät där i början.. "jag ligger på golvet och taggar" haha :D jag ligger faktiskt inte bara på golvet helt random, pluggar, chattar och spotifyar. fyi2.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0