teeeeeenage dirtbag BABY

bra låt dehääär, gammal men ACK så bra!

OKEJ.... jag är inte lika bra som Elin är på att länka spotify låtar... men yt funkar lika bra! :) låten som räknas jöö!
Sitter hemma efter hårt slit på prao som belönades med fredagsglass. magiskt ord detdär. daniel kom in och sa att vi kunde ta någon kula (snälla misstolka mig inte!).. jätte sneelt! idag är det dessutom FREDAG! jippie! vi skulle egentligen till Lena ikväll, men Helene är typ sjuk? så det blir sallad och sen chips (man ba: Najs planerat där pappa!) :D hahah.
imorn blir det kanske till att kolla lenas nya katt & sova hos min festis elin. men bara kanske! annars, inget planerat! vi höres efter maten, vännör. chilla me livöt, peace. ♥

från videon!

Kommentarer
Postat av: lisawho

SVAR: Åh tack så jättejäätte mycket fina du!!! Kommentarer som dina är det som får mig att fortsätta blogga ;) Kram!!

2011-10-21 @ 18:59:18
URL: http://lisawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0