picnick - hammarby sjöstad!


eeeeeh, tjocka?



fiiint

festisen i sitt esse ♥

posARN


KUNGFU KICK :D


"heey, kids.. want some hubba?" hahahhaha ♥


♥♥♥

älskar dig tjejen ♥

Hade en jätte mysig eftermiddag med min festis. Vi fikade (tjockade) vid hammarby sjöstad och njöt av när solen gick ner. Det var en aning kallt, men med bra sällskap, urmysig utsikt och lite choklad så blir allt bra! Sen drig vi till forum (igentligen heeelt onödigt :D) men elin köpte en mini hamburgare och onion rings till mig Så det var bra! Sen åt jag, mami och helle hos mormor. Har hunnit med liiite läxor - mycket to go, men det får jag ta itur med sen. Kikar på HIMYM och ska snart sova. Får gå upp halv nio imorn, så är ganska lyllig. Blir o leka med barnen i leran hela dagen. MYS, hörs då. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0