my hearts a stereo

tja alla c00la!
hemma från gymmet för ett tag sen och sitter o la chillar i min unopiece! najs som fa-an! ska göra lite franska, läsa min AWESOME bok och kolla greys.. har egentligen inget att säga, jag och fanny spådde oss efter skolan.. hon sa att jag skulle vara extra försiktig när jag har "sexuella aktiviteter" , för hon såg tydligen en baby sko.. man ba WOOOOT? haha.. fannys va också skit creepy, men ska inte ta upp de här! nu ska jag köra på med läxan, fan! puss ♥


lolcats och invisible cats är det bästa som finns ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Hej :D var gärna med i min tävling där du kan vinna tandblekning värde 599kr! :) länk: http://perssoneemma.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

2011-10-06 @ 16:25:03
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0