+det osar pannkakor+

söndagslåt: Timbuktu – Allt grönt

/hej & godmorgon :)
alltså, jag lyckas alltid plugga på fel saker! sitter här med matteboken nu t.ex, när vi har no-prov imorrn lixom? smart.
idag ska jag se på bioooooooooo med mina fina tjejer, crazy, stupid, love. hoppas den är bra, jag har så himla mycket filmsug just nu!
nu luktar det pannkakor och jag ska gå ner och se om dom är till mig, heheh :)
ha en grymmm söndag hööörniii! <3

Hahah, jag skulle precis skicka ett sms, och min hand skakade asmycket, hur mycket jag än försökte hålla den still, så jag började undra vad det var för fel på mig.. sen kom jag på att det var tvättmaskinen som gjorde att hela huset vibrerade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0