creepy kiropraktor!

heeej!
long time no see! efter skolan drog jag direkt till kiropraktorn med ett stopp på pressbyrån för crossiant&varmchoklad ♥ kiropraktorn var lite lagon creepy när han ba: "okej, nu ska jag knäcka till lite hastigt" och så ba drog han i hela ryggen så att allt knäcktes, god så läskigt men GUUUUUUUUD så skööönt! sen mötte jag elin och vi drog hem och plugga lite.. sen laga vi mat och kolla på family guy. Hon gick vid halv åtta för hon skulle på yoga, det fick inte jag för min kiropraktor idag.. -.- men jag ska skaffa friskis kort iaf! nu ska jag göra lite engelska redovisning..puss ♥

sööt..
p.s. imorn ska vi käka lunch på pizzahut med karin och då kommer TOBBE :)))) de var jätte länge sen vi såg honom! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0