and she's alive!

helloo, tog en liten ofrivillig bloggpaus när josse för en stund tänkte överge mig.. but dånt wårry.

onsdag idag dåra, inte världshistoriens intressantaste dag direkt.. lyckades glömma gympakläder på terminens viktigaste lektion typ och lyckades inte göra några läxor. fyyyyyy.

har förövrigt hållt på i typ en halvtimme nu och försökt fota månen, det här med inställningar på kameran är inte riktigt min grej så (efter diverse googlingar) tog jag till experthjälp vid namn jossan (klickaråå) jag tackar högre makter för att hon var inne på facebookchatten just när jag behövde henne!

annars då? tillåt mig att säga: fml. min mobil åkte i stenplattor igår, no good.

jag kommer tillbaka strax med meeeera updatering!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0