när den ena dagen är som en andra

- min g-knapp på datorn är trasig, det gör det jättejobbigt att skriva för när jag ska skriva g måste jag trycka extra hårt och allt går långsamt.
- tänker ganska mycket på gymnasievalet. jag var nog helt säker på vad jag ville gå, men så fick jag höra en äldre persons perspektiv på det hela och är inte längre lika säker. fan.
- lyssna här. bra helgmusik denna helg.
- funderar. och taggar inför fotbollsträning, jag vet inte vad det är med mig just nu men fotboll gör mig otroligt glad! jag vet inte om jag är bra, men jag gillar laget och så.
- puss.

tok. jag tog (varför säger folk lånade? jag kommer ju knappast lämna tillbaks den) bilden härifrån, fina fia knubb. alltså inte på bilden, för det är jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0