lista you know

1. Två En kille jag litar på

2. Två tjejer jag litar på

3. Bästa tjejkompis

4. Bästa killkompis

5. En som får mig att le

6. Barndomsvän

7. Finaste personen

8. Den som smsade mig senast

9. En jag vill ha tillbaka i mitt liv
orkar inte...
10. Någon som vet hur man gör mig glad

11. Någon jag verkligen älskar

12. Något som gör mig avundsjuk

13. Snyggaste tjejen jag vet

14. Snyggaste killen jag vet
noooo...
15. Någon som har förändrat mitt liv

16. En kille jag skulle vilja känna bättre
17. En tjej jag skulle vilja känna bättre
18. Något jag önskar som skulle förändra mitt liv

19. Någon som du gillar

20. någon du skulle dö för



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0