L-L-LISTA

Dig:
1. Hur lång är du?
178,5!
2. Vad vill du bli när du bli stor? något inom media
3. Vad pluggar du? Skolaan
4. Har du långt hår? mjaa.. lite lagom..
5. Vilken hårfärg har du? brunett jaoo
6. Sminkar du dig? Japp
7. Använder du läppsyl? vissa tillfällen
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? bluee
9. Har du kysst någon idag? noppee

Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? kan inte svara på den :o
3. Hur många syskon har du? 1 hel o 2 halva :D
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? "jaja, jag ska. ja, puss då ses vi"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? chorizo me brö
6. Hur många ställen har du bott på? 6....
7. Vem i din familj stör du dig mest på? helle
8. Vilken familjemedlem är snällast? mamma!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? eehh.. jaa du!

Kompisar:

1. När var du senast med nån kompis? idag i skolish
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? oj.. öhhh.. elin tror jag..
3. Har du kysst nån kompis? yep
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja. tyvärr..
5. Vem har du varit kompis med längst? ninni
6. Vem känner dig bäst? morzan
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? 2 år
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? beror på hur mycket jag skulle känna personen :D
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nejnejnej!

Kläder:

1. Vad har du på dig idag? Jeans / cubus - tröja / hollister
2. Har du bytt om idag? jappp
3. Favorittröja? eh, hollistern eller den me flaggan från cubus..
5. Har du gett bort kläder nån gång? jajamen
6. Har du handlat kläder genom internet? nepp
7. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? ehm.. neej, faktiskt inte
8. Fulaste plagget andra könet kan ha? badshorts som vardagskläder.........
9. Vad använder du för skor? stövlar, uggs, sneakers

Vågar du:

1. Skrika åt dina föräldrar? hhahaha, jaa
2. Klä dig annorlunda? Japp!
Vara dig själv? Japppp
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? NEJ...
6. Pierca dig? Jajamen
7. Ge dig på utmaningar? beror på
8. Ha sex på offentlig plats? säkert
9. Vara omogen? Ja!
10. Äta små kryp? NEJ

Skolan:
1. Vad heter din skola? Johannes petri
2. Vad heter din favoritlärare? KARIN ♥
3. Vad är ditt favoritämne? Engelska
4. Snyggaste läraren på skolan? hahaha
5. Fulaste läraren på skolan? ehm..... dono
6. Tråkigaste ämnet? NO! + slöjd
7. Har du skolkat mycket senaste året? njaa..
8. Hur tar du dig till skolan? buss!

Någon:

Som förstår dig: Mamma!
Som du saknar: emma ♥
Som du längtar efter: hanna!
Som du hatar: massor

Vem:
Kramade dig senast: pelin
Pussade dig senast: mamma
Var du hos senast: ma + pa
Ringde dig senast: pappaaa
Ringde du senast: mammmaa

Jag:

Är singel: yes!
Saknar någon just nu: emma!
Är rädd för att bli övergiven: njaa..
Svär ofta: japp!
Sjunger i duschen: nej
Är en morgonpigg person: siså
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: aldrig!
Är kär i kärleken: jaaaaa..
Skrattar åt mina egna skämt: hahaha sometimes!
Vill ha barn: inom framtid

Har du:
Piercingar: örat :D
Syskon: 1 hel 2 halva
Pojk/flickvän: Nejj
Jobb: Skolan
För många vänner: Nej
Rymt hemifrån: när jag va liiiiiten
Färgat håret: Ja, mååånga
Bra självförtroende: siså
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja, nja.. eller jaa..
Gjort något olagligt: Japp!
Somnat i skolan: njaa..
Brutit ett ben: jopp
Tappat bort mig i min hemstad: japp :D (HATA BISKOPSHOLMEN :@)
Sett en fallande stjärna och önskat: jajaja
Varit otrogen: Nejj
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja

Smugit ut utan lov: Nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Japp
En hemlighet som ingen vet: njaa, jo!
Varit på en blind date: noopppii
Sovit en hel dag: Nejj
Somnat gråtandes: Japp

Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: ofc
Ha ångest: no, sometimes maaybee
Drömma mardrömmar: JA :@
Klä dig i svart: yes
Hata folk: jaa!
Lita på folk: beror på..

Sista personen som:
Sov i din säng: helle o ja
Fick dig att gråta: kmr ej ihåg!
Du delade en dricka med: hanna
Skrek på dig: kmr inte ihååg
Du fick sms från: ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0