frågestund h3h3

1.2.3.

SVAR AV JOSEFIN:
1. Hej lina, jag gillar att resa ja, jag har vart nästan överallt. i alla värlsdelar förutom sydamerika :)
Japp, jag gillar att fota, funderar på att gå något med foto på gymn, men vi får se!
Ja, jag är oskuld.

2. Heeeeeej fanny <3
Jag funderar på John bauer, NTI, mediagymnasiet och kanske International IT college (eller nåt sånt) och sam/media + journalistik.
Jag tycker mycket om dig sötnos! ♥
JAG ? daah såklart!
Jag tycker sisådär om bananer, ganska slajmiga!
JA! FAN VA NICE ;)

3. Eh, jag är inte så mycket med 95:or.. så jag vene! :)

SVAR AV ELIN:
1. hello, det är klart jag gillar att resa! vem gör inte lixom? de senaste resorna jag har varit på var i europa (barcelona, venedig, paris) men jag har precis som josse varit lite överallt :)
det där med foto.. jag tror jag tycker det är kul. det är inget jag gör så ofta (förutom i webcamen, hehe) men när jag väl gör det gillar jag att fota människor.

2. fannyyy! :) jag har velat lite fram&tillbaka med vilken linje jag vill gå, men nu har jag bestämmt mig för natur. ska gå på öppet hus på globala, södra latin, värmdö och kanske nån mer, sen får vi se vart jag hamnar..
i like you very much :') och jag vet ju vem som är bäst av mig och josse, men skriver inte det för hon kanske blir ledsen ;) bananer är gula och böjda och inte särskilt goda och ja, tungpiercing är coooooooooolt!

3. om jag hade listat de tre snyggaste hade jag ju knappast skrivit dom här.. men tack för frågan ändå ;)

PUSS OCH HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Ellen

OJ, förlåt, jag glömde er fina frågestund! :O jag kanske frågar någon annan dag så får ni ha en "frågestundssvar från ellen eftersom hon var lite seg och inte frågade när man skulle fråga!"... puuuuuuuss från sega mig :D

2011-11-29 @ 17:09:09
URL: http://jonsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0