pluggpluggplugg - döda mig x.x

hkkprov, recept för 30 pers, franska inlämmning, eng inlämmning... och allt är antingen till idag eller imorn. har gjort ca hälften, HÄLFTEN TO GO! Sörri för uppdateringen idag. quick update:
- åkte till mediagymnasiet på öppethus med fanny
- köpte kladdkaka, energidryck och vi åkte hem till mig
- plugga + åt kladdkaka + kolla greys
- åt middag och sen iväg till John bauer gymn. öppethus
- kom fram och insåg att jag kolla fel datum! BRA CHEY!
- åkte hem och har pluggat + badat. Nu - back to the pluggning!

plugg..

hitta mina gamla glasögon och pluggningen vart en aning roligare....

SMARTY

snigga som satan, funtar fan på att börja usa dem igen.. vad tycker ni? snälla kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0