+ NTI-gymnasiet & Vs +


Vs.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Med ett jäkla massa pill kunde jag byta örhänge, men vad tycker ni? HISS/DISS?
Idag så var det en helt vanlig dag i skolan, helt okej var den.. TILLOCHMED ganska kul! Fattar ni eller? jag
tycker en skoldag var kul!? Men jaja, efter skolan drog jag till gården och träffa lite gamla vännör.. alltid
trevligt! Jag mötte sedan mamma på odenplan och vi tog oss till NTI-gymnasiet, funtar på att gå interaktiv
design som program! Verkar asbra, men ska kolla alla skolor osv innan, hörs senare babes! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0