it's christmas time

Julen är nära och jag har fortfarande inte riktigt fattat det! :o
Helt sjukt egentligen, IMORN! Idag så har vi handlat till kusinerna och systerbarnen + farmor :)
Vi åt i sickla och hade det mysigt. Har även hämtat ut mammas present och slått in den.
Jätte skönt! Allt är inslaget och klart. Nu är det bara upp med julgranen och att laga kolan :)
Julstämningen är inte riktigt inne eftersom att min syrra kör mera jul på repeat.. och jag kör the offspring...
Jaja, ska fixa kolan nu :') Hörs ikväll! :) pusssss♥
Alla presenter till mamma, pappa + helene :)
pepparkakshus! (lite failat menmen..)
skinka ♥
kolla vad festisen pelin gav mig :') den luktar asgott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0