imsneaky24/7_tuffchey96

heeej!
Hehehehe, har inte bloggat på länge, så här kommer en update!
ONSDAG:
  • vi åkte till skansen vid 10. var där hela dagen.
  • rasmus, anton, sebbe, fanny och jag stannade för att gå på akvariet :D
  • vi åkte och mötte calle och linus.
  • alla drog hem till mig och körde sanning/konka
  • vi åkte till anslutningen.
  • slutade skolan, fick choklad tomte och betyg.
  • jag och fanny drog hem till mig och åt.
  • sen drog vi hem till fanny
  • vi käka chirre, läsk och glass samtidigt som vi kolla på beck och the perfect man.
  • jag somna under the perfect man och fanny såg klart den.
TORSDAG:
  • båda vakna vid halv 12 och var så jävla utvilade :D
  • vi gick in och käka fruktsallad + yoghurt.. strömmen hade gått :D
  • sen fixa vi oss och tog samma buss till orminge!
  • jag drog vidare till forum och mötte elin + filip.
  • vi gick runt och jag hitta ett par röda tights som jag hade hoppats på!
  • jag käka en sub och vi hängde i biblotekets soffor :D
  • filip ville desperat till sickla så vi hänka me honom.
  • han åt pasta och mutade oss med cola :D
  • sen hittade han alla sina presenter och vi drog vidare till henriksdal.
  • där tog filip en buss hem och elin hänka med mig till min pappa.
  • vi käka glass och kolla på awkward.
  • sen drog vi till min mamma och käka fooood.
  • sen skjussa mamma hem elin och helene. (min syster som skulle till en kompis..)
  • jag är helt själv hemma och har städat mitt rum, men kompsensation för ben&jerry's :)
Nu ska jag usa internet lite mer och sen mysa med mamma. Imorn eller ikväll kommer det bilder vad jag har på mig på julafton :) puss ♥
hahahhahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0