hehehehehe

Jag kommer att blogga en gång nu och sen vänta på att Elin bloggar 3 inlägg (seriösa inlägg).. för hon suger på att blogga , punkt slut ;) Igår så var jag och väntade på att elin skulle klippa+färga sitt hår i forum. Hon vart asfin i håret och sen shoppade vi. Eller jag.. det blev tre trosor på gina, en earcuff, en dubbelring och ett urval av örhängen i en och samma "produkt". Vart nöjd och sen drog vi hem till mig :)
Där lagade vi mat, duktiga som vi är. Det blev pizza, efter vi ätit färdigt så kollade vi på trassel med "tisdagsmys" haha, sen gick pappa och lade sig då pratade vi med varandra med bara google translate. (emellan två datorer...) GEEEEKS.. iaf, sen så pratade vi i typ två timmar, eller ja, jag tvingade elin att prata ♥
När vi vakna imorse så åt vi american pankakes och kollade på smurfarna ♥ Åh va bra den va :D Hahahahahaha... vid ca kvart över tre drog elin innåt för en släktsak. Då badade jag och sen dess har jag städat, ätit, kollat babyfoton och ja, kollat film. Imorn blir det bio med Elin, Ellen, Sofia och kanske Erik. New years eve... Och FYI till dem som bryr sig, jag är 16 om 5 dar ;) hahahah :D nobody cares... :(
Japp, långt inlägg blev det där, men jaja.. jag kommer inte skriva på ett tag eftersom att jag måste vänta på elin och att hon ska uppdatera, sitt back och vänta för det kommer att ta ett tag ;) Jag älskar dig elin ♥ PUSS PÅ ER ♥ + att här får ni lite bilder som jag glömt ladda upp!
hahahhahaha :D    I   härliga bilder + minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0