första december!

Dagens dummaste: eeh, att jag nästan tappa bort min iphone ..... ^^
Dagens sjuka: tror ingen ting var sjukt idag!
Dagens drog: eh.. maria mena - it took me by surprise
Dagens roliga: när elin och jag chillade i sjuksköterskans soffa :D
Dagens favorit: att få äta middag själv! <33333
Dagens godis: FÖRBUUUD
Dagens humör: glaaaad!
Dagens ord: öh.. hahah nagellacksremover!!!
Dagens vill ha: heelg! + emma ♥
Dagens klädsel: idag = black jeans + söt kofta + smycken. nu = trosor + tröja :D
Dagens smink: eyeliner & mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens händelse: att Klas sa att jag var bra på no :')
Dagens låt: maria mena - it took me by surprise & urban cone - urban photography
Dagens saknad: emma

HELLO december!
Äntligen kommer vi in i månad 12. Som jag har längtat + att det inte är någon snö. HALLELUJA! För mig... :D Såg på julkalendern medan jag åt frulle imorse! Fett me mys. Juste, btw.. för er som inte vet deee så är det 23 dagar till jul, 30 dagar till nyår och 32 dagar till jag fyller 16! GAASH! Fattar ni eller...? Dec+jan är mina tagg-månader! hahahaha, ska plugga svenska språkhistoria nu! puss

Kommentarer
Postat av: Moe

Tack! :)

2011-12-01 @ 20:06:20
URL: http://www.moe.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0